- جلوخانی نیارکی، محمدرضا؛ رحمانی، مجتبی و کیاورز مقدم، مجید. (1400). بررسی و ارزیابی میزان تلاش شهروندان در تولید دادههای مکانی مشارکتی (شهروند-محور). علوم و فنون نقشهبرداری، ۱۱ (۱)، ۷۹-۹۰
- جلوخانی نیارکی، محمدرضا؛ محمودی وانعلیا، نرجس و کریمی فیروزجایی، محمد. (1398). کاربردهای GIS در بهبود و توسعة کسبوکار شهری. پژوهشهای جغرافیای انسانی، 51(3)، 765-781. doi: 10.22059/jhgr.2019.276755.1007868
- صیدایی، سید اسکندر و حسینی، سیده سمیه. (1396). ارزیابی، ظرفیت سنجی و پهنهبندی مناطق مستعد گردشگری با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (مطالعه موردی: استان اصفهان). پژوهشهای جغرافیای انسانی، 49(1)، 81-94. doi: 10.22059/jhgr.2017.53734
- میثاق، نورالدین و جلوخانی نیارکی، محمدرضا. (1398). طراحی و توسعة سیستم ارسال تبلیغات شهروندمحور مبتنی بر مفهوم حصار جغرافیایی (Geofence). پژوهشهای جغرافیای برنامهریزی شهری، 7(3)، 581-600. doi: 10.22059/jurbangeo.2019.279842.1094
- حبیب پور، فریبا؛ فیضی زاده، بختیار و جبارزاده، یونس. (۱۳۹۹). کاربرد تحلیلهای مکانی و شبکهای GIS در بازاریابی مکان محور فروشگاه زنجیرهای منطقه ۲ شهر تبریز. علوم و فنون نقشهبرداری، ۱۰ (۳)، ۹۹-۱۰۹.
- Anselin, L., Morrison, G., Li, A., & Acosta, K. (2023). Hands-on spatial data science with R. https://spatialanalysis.github.io/handsonspatialdata/
- Beaumont, J. R. (1991). GIS and market analysis. In D. J. Maguire, M. F. Goodchild, & D. W. Rhind (Eds.), Geographical information systems: Principles and applications, 2, 139–151. Longman.
- Chacón-García, J. (2017). Geomarketing techniques to locate retail companies in regulated markets. Australasian Marketing Journal, 25(3), 185–193. https://doi.org/10.1016/j.ausmj.2017.06.002
- Chaudhuri, S. (2018). Application of web-based geographical information system (GIS) in e-business. In Digital marketing and consumer engagement: Concepts, methodologies, tools, and applications (pp. 649–665). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-5225-5187-4.ch031
- de Berg, M., Biabani, L., Monemizadeh, M., & Theocharous, L. (2023). Clustering in polygonal domains. In 34th International Symposium on Algorithms and Computation (ISAAC 2023) (pp. 23:1–23:14). Schloss Dagstuhl–Leibniz-Zentrum für Informatik. https://doi.org/10.4230/LIPIcs.ISAAC.2023.23
- Habibpour, F., Feizizadeh, B., & Jabbari Zadeh, Y. (2020). Application of spatial and network analysis in GIS for location-based marketing of chain stores in District 2 of Tabriz. Journal of Geomatics Science and Technology, 10(3), 99–109. [In Persian]
- Holmlund, M., Van Vaerenbergh, Y., Ciuchita, R., Ravald, A., Sarantopoulos, P., Ordenes, F. V., & Zaki, M. (2020). Customer experience management in the age of big data analytics: A strategic framework. Journal of Business Research, 116, 356–365. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.01.022
- Jalalkhani Niyarki, M. R., Mahmoudi Vanali, N., & Karimi Firouzjaei, M. (2019). Applications of GIS in improving and developing urban business. Human Geography Research, 51(3), 765–781. https://doi.org/10.22059/jhgr.2019.276755.1007868 [In Persian]
- Jalalkhani Niyarki, M. R., Rahmani, M., & Kiavarz Moghadam, M. (2021). Investigating and evaluating citizens' efforts in producing participatory (citizen-based) spatial data. Journal of Geomatics Science and Technology, 11(1), 79–90. [In Persian]
- Lin, X., & Zu, Y. (2013). Multi-criteria GIS-based procedure for coffee shop location decision. International Journal of Hospitality Management, 34, 34–43. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2013.02.001
- Meysagh, N., & Jalalkhani Niyarki, M. R. (2019). Design and development of a citizen-based advertising delivery system using the geofence concept. Journal of Urban Planning Geography Research, 7(3), 581–600. https://doi.org/10.22059/jurbangeo.2019.279842.1094 [In Persian]
- Murdy, S., & Pike, S. (2012). Perceptions of visitor relationship marketing opportunities by destination marketers: An importance-performance analysis. Tourism Management, 33(5), 1281–1285. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2011.10.007
- Nordin, F., & Ravald, A. (2023). The making of marketing decisions in modern marketing environments. Journal of Business Research, 162, 113872. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2023.113872
- Ringo, L. G. (2009). Utilizing GIS-based site selection analysis for potential customer segmentation and location suitability modeling to determine a suitable location to establish a Dunn Bros Coffee franchise in the Twin Cities Metro, Minnesota [Master’s thesis, Saint Mary’s University of Minnesota].
- Seydaee, S. A., & Hosseini, S. S. (2017). Evaluation, capacity assessment, and zoning of potential tourism areas using Geographic Information Systems (Case study: Isfahan Province). Human Geography Research, 49(1), 81–94. https://doi.org/10.22059/jhgr.2017.53734 [In Persian]
- Sylvester, J. J. (1857). A question in the geometry of situation. Quarterly Journal of Pure and Applied Mathematics, 1(1), 79–80.
- Türk, T., Kitapci, O., & Dortyol, İ. T. (2014). The usage of Geographical Information Systems (GIS) in the marketing decision-making process: A case study for determining supermarket locations. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 148, 227–235. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.036
- Tzeng, G. H., Teng, M. H., Chen, J. J., & Opricovic, S. (2002). Multicriteria selection for a restaurant location in Taipei. International Journal of Hospitality Management, 21(2), 171–187. https://doi.org/10.1016/S0278-4319(02)00006-4
|